Vakbarát változat |
Betűméret

Elégedettségvizsgálatok

Használói elégedettségvizsgálat 2024

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk.

Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:

"Maximálisan elégedett vagyok, örömömre szolgál, hogy évről évre egyre több és frissebb könyvek érhetőek el. Még olykor a várakozás is simán kibírható egy-egy elhappolt jó könyvre. :) Szeretek ide járni. Köszönöm!"

"Csak a legjobbakat tudom elmondani. A dolgozók rátermettek, udvariasak, segítőkészek. Nagyon kellemes időket töltöttünk itt a párommal. Remélem, még sokáig élvezzük ezt a nyugalmas légkört."

"Ha minden így marad, én meg leszek továbbra is elégedve. Köszönöm."

 

Használói elégedettségvizsgálat 2023

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk.

Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:
"Teljes mértékben elégedett vagyok a könyvtárral és az általa, illetve a dolgozók által nyújtott szolgáltatásokkal.  A kedvenc helyem, ahova feltöltődni járok. Nagyon kedvelem az alkalmazottakat."

"Köszönöm, elégedett vagyok a körülményekkel, a könyvtárosok segítőkészségével. Mindig megtalálom azt a könyvet, amire szükségem van."

 

Használói elégedettségvizsgálat 2022

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. 2022-re az energiaválság nyomta rá bélyegét.

Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:
„Mindennel elégedettek vagyunk, az egyik kedvenc helyünk a városban.”
„… gyermekemmel együtt szeretünk idejárni. Az olvasási tempónknak megfelelő mennyiségű könyvet nem tudnánk megvásárolni.”

 

Használói elégedettségvizsgálat 2021

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét vizsgáltuk kérdőív segítségével. Az összehasonlíthatóság elvét követve az előző években alkalmazott kérdőívet használtuk. 2021-re is a koronavírus-járvány nyomta rá bélyegét.
 
Az írásban közölt vélemények között ebben az évben is sokan kifejezték köszönetüket, elégedettségüket.

„Magas színvonalúnak találom a könyvtár munkáját. Nagyon hiányzik, ha kívülálló okból zárva van. Számomra nélkülözhetetlen. Köszönöm a könyvtárosok szakértelmét, segítőkészségét. Gratulálok!!”

„Messzemenően elégedett vagyok a könyvtári könyvekkel és a dolgozókkal. Sok könyvük van, imádok
olvasni. És köszönöm.”


Használói elégedettségvizsgálat 2020

A Berzsenyi Dániel Könyvtár ISO minőségirányítási rendszerének megfelelően 2020-ban is vizsgáltuk a látogatók könyvtárhasználati szokásait és elégedettségét kérdőív segítségével.
Az írásban közölt vélemények között többen is kifejezték köszönetüket, elégedettségüket:

  • Köszönöm a könyvtári dolgozók segítőkészségét mindkét emeleten. Nagyon sokat segítettek a kutatásomban.
  • A könyvtári dolgozók kiváló munkája dicséretes: szolgálatkészek, felkészültek, kedvesek, hozzáértők.
  • Maximálisan elégedett vagyok a könyvtár szolgáltatásaival, nagyon rugalmasak a mostani időszakban is.

 

2021. január 25.